navbar


lørdag den 15. september 2012

Copenhagen Marathon

Jeg har længe gerne villet scrappe Claus' første Marathon, Copenhagen Marathon i 2007. Og da jeg i dag foretog min traditionelle lørdags-surf med evt. shopping - ja så spottede jeg den nye Cindy Schneider Photo Focus template og vidste, at den var perfekt til disse billeder...
 
Så eftermiddagen er tilbragt i godt selskab (med mig selv og min skønne bærbare pc) og jeg har siddet og hygget mig. Resultatet kan du se i nedenstående layout.:
Til Layoutet er brugt:
 
Photo Focus 20 af Cindy Schneider
Such a Crab kit af Kristin Cronin-Barrow
Everyday Summer af Kristin Cronin-Barrow
Stick It alpha af Darcy Baldwin
Day & Night Alpha af Julie Billingsley
Scrap With style - Chipboard af Misty Cato
 
 
Hvor tiden dog bare flyver afsted, når man sidder helt optaget af sit projekt...Ideen kom egentlig lynhurtigt til mig, og jeg tænkte, at det havde jeg da lige på plads på en times tid...3 timer senere bliver jeg kaldt ned til aftensmad, og når lige med nød og næppe at få de sidste detaljer på plads... Og jeg sidder her i mit stille sind, og tænker på, hvor meget en scrapper i snit bruger på et layout?
 
Kan du give et bud på, hvor lang tid du typisk bruger på at kreere et layout? Jeg mener, fra du sætter dig ned og går igang, til du sidder tilbage og beundrer dit færdige resultat? Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide det, og ville blive glad, hvis du ville notere det i en kommentar nedenfor :o)
 
Jeg håber i hvert fald, at du har haft en skøn lørdag, 
selv om vejret er blevet køligt, og det har været lidt gråt udenfor...
Pas godt på dig selv, og på gensyn :o)
 
Knus
...Engel...
 


1 kommentar:

Thanni sagde ...

Uha hvor er det et fedt layout du har lavet - der er sådan helt sejrs stemning over det...men det er jo osse i den grad en sejr at gennemføre et marathon, når man har lagt så meget id og energi i træningen op til! :)
Hmm....hvor meget tid bruger jeg på et layout ??? ....det er svært at svare på vil jeg sige - men et sted imellem 3-4 timer og så op til flere dage, hvis der er noget jeg ikke lige kan få til at fungere.
Men jeg tænker nu aldrig tiden ind som en faktor når jeg scrapper - jeg hygger mig med processen, så for mig er det ligegyldigt hvor lang tid det tager, men som du kan se, så hører jeg IKKE til dem der kan lave 6-7 layouts på en dag, og det har jeg det super fint med ;)